1. Zaman ayar dişlilerinde niçin helis dişli kullanılmıştır?
A) Zaman ayar işaretlerini karşılaştırmak için
B) Malzemeden kazanmak için
C) Yuvarlak olması için
D) Daha sessiz çalışması için
2. Kam mili dişlisi ile krank mili dişlisi arasındaki oran ne kadardır?
A) Krank mili dişlisi kam mili dişlisinin üç katıkadardır
B) Kam mili dişlisi krank mili dişlisiyle aynıboyuttadır
C) Kam mili dişlisi krank mili dişlisinin yarısıboyutundadır
D) Kam mili dişlisi krank mili dişlisinin iki katıbüyüklüğündedir
3. Zaman ayar dişlilerini takarken birinci silindiri……………… getiririz.
4. Kam mili dişlisi hareketini nereden alır.
A) Volandan alır
B) Biyel kolundan alır.
C) Krank mili dişlisinden
D) Krank kasnağından
5. Krank mili bir tur döndüğünde kam mili kaç tur döner?
A) Yarım tur döner
B) Bir tur döner
C) İki tur döner
D) Üç tur döner
1. Motorun gövdesini hangi parçasıoluşturur?
A) Silindir bloğu
B) Silidir kapağı
C) Segman
D) Piston
2. Kam mili dişlisi hangi malzemeden yapılmıştır?
A) Dökme demir malzemeden
B) Fiber veya alüminyum alaşımı
C) Çelik alaşımından
D)Bakır alaşımlarından
3. Egzoz manifoldu borularıetrafına yağsıkıldığızaman hava kabarcıkları
görülüyorsa egzoz manifoldlarının …………………………. karar verilir.
7. Piston Ü.Ö.N da iken supapların kapalıkaldığıduruma ne denir?
A) Sente
B) Emme zamanı
C) Yanma zamanı
D) Egzoz zamanı